Oh capri

Heeeeeej!

Ursäkta för dålig uppdatering, mina fans! ;)

Ne men aa, internet har inte fungerat på min dator så just nu har jag snott pappas dator några minuter hihi, busigt.

Igår började som en helt okej dag, efter jag gjort kemiprovet och insåg att det inte fanns mer plugg blev det en fantastiskt dag, sen på väg in till Kalmar för match blev den sämre, sen fick jag inte spela matchen så då blev den bara jävligt dålig :(

Fast finns sånna matcher med, nothing to do about it!

Har match på torsdag mot Smedby så då jävlar! ;)

Idag ska jag käka fin middag på Zorbas med fina Ifk Flickor! Wii

Sedan blir det spendera natten hos min söta mormor med min awesome underbara kusin Ebba!

Asniiice.

Hoppas ni har det bra, särskilt alla ni som är lediga dessa fem dagar framöver precis som jag är!


Har inga bilder på denna datorn, tyvärr :(

Kommentarer
Postat av: Mia

Då ses vi :) Kan tyvärr inte kötta dig för jag är inte uttagen :(

2011-06-01 @ 22:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0