Monday tror jag det var

Idag solade jag med mor min. Drog till Kalmar och köpte B R U N A linser. Har på dem på bilderna nedan, passar man i det?

Vet inte aso. Iallafall. Jag tränade och sen nu leker jag med Cassandra!




Läskig vinkel



Köpte detta linnet med ocksååå



Mums (Med Maria Montazami dialekt. Hur stavas hennes efternamn?)









Päddlade till Gärpen





Om man kollar riktigt noga ser man en snygg man ute o springa i grön t-shirt.

Och om han läser detta så hör av dig!




Ey mannen







Cassandra tuggade kondomer




När vi var på garpen. Paddlade i en halv evighet och när  vi väl kom fram vände vi direkt. Blev skiträdda haha. Tänk om det var en mördare där? Jaa! Menar't.






- No comment -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0