Jag och min nyfunna, billiga kärlek

I onsdags när jag vandrade runt på stan i hopp om att tiden skulle gå fortare hittade jag min drömjacka btw.

Den hängde där, på Carlings, på REAN
(!!) och ropade efter mig.

Inte bokstavligen, men i mitt huvud. Det var liksom meningen att det skulle bli vi två.

Fast som vanligt tänkte jag inte ett steg före, så när jag köpt jackan hade jag inte råd med bussen hem, men det är en helt annan historia!




Ingen bra bild men det är fruktansvärt svårt att ta en vettig bild ensam, när man är ute och går med sin iPhone.

Hatar att man fotograferar med en touch knapp. Vet ju liksom inte om man hamnar rätt.


(Hihih hamnar rätt, hihih)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0