Jag kan när jag vill!

Jag håller just nu på att städa mitt rum, första gången på detta året typ. På allvar.

Men med Oskar Linnros i högtalarna gåre mycket bra!

Vackert låter det också. Jag undrar jag om ja inte skulle ta o skicka ett brev till honom o säga att vi borde sjunga duett.

Skulle låta asbra! .......

(För er som inte fattade så gjorde jag massa punkter för att understryka ironin. Så ni förstår, tacktack.)

Igår var jag på skytteholmen i typ tio minuter?!

Haha nae ville inte supa och allt didär, jag gör inte sådant! Finflicka.

Dock har jag inget emot andra som gör det längre! Nopes.

Anyways. Tog bussen till Timothyponken och mötte upp han och Amanda.

Han är hundvakt!! Så jävla gulliga hundar tillochmed JAG tycker det! Och jag gillar inte ens djur?!

Menmen, viss undantag finns kan jag medge! ;)

Gårkvällen kan sammanfattas med en sjukt äcklig film, stulna jordgubbar och massa evigt prat!

5 av 5 toasts.


Sov hos Timothy med, vaknade i morse och NU ska jag städa SEN ska jag gymma EFTER DET ska jag till Timothy!







Är jag söt idag eller?
Inte? Skit i det då!!

Pyjamaskläder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0