Jag gillar mitt sommarlov

Kom nyss hem från Jakob. Har grillat och ätit huur mycket som helst!

Jättesuperübertrevligt har det varit. Ä l s k a r mina vänner hur fina som helst är ni ALLA!! ♥

Ska somna till Desperate Housewives nu. För jag ska upp tidigt imon. Förförför vill ni veta varför?

Håll i er nu...

JAG SKA GÅ MATTEKURS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte ens för att jag är dålig på matte utan F R I V I L L I G T

Jag skriver det igen. Så ni inte tror att ni inbillar er.

Nej, förresten. Jag orkar inte skriva det igen.

Iallafall, blir det jag Ludde, Jonathan och Stockis. Och Leif då, läraren. WOHO. Tre timmar.

Men jag ser fram emot det! Nästan. Typ. Blandade känslor.

Sen blir det plockeliplocka jordgubbar. Och efter det möter Baif Gullabo. Och efter det blir det leka med Amela och Amanda!!♥





Annas jävla (goda) muffinsar..



Fick träffa Amela också, inte sett henne på superlänge. Åååh så roligt!!



Började pilla Moa i håret lite spontant. Vilket resulterade i att jag inte fick göra något annat på resten av kvällen hihi. Så söt hon är.



iPhone nerds



Amanda kom sen med efter hon varit på sjukhuset. Woopwoop



Josse hade med sig en grymt god cheesecake. Galetgoood!



Spelade TP med, tyvärr ett spel som jag inte alls är vidare förtjust i. Bara kul med barnfrågor (a)



Lilla stora gigantiska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0