Homelihome

Från biostaden. I Kalmar. I Småland. I Sverige. I Europa. (Bara så ni inte tar fel)

Emil kördee och jag tycker det är ganska coolt att han har körtkort. Asnice att alla kompisarna har det till nästa år så dom kan köra på mig! Tar ej mkt plats. Och jag är ett väldigt trevligt sällskap. Ibland.

Iallafall.. Emil bjöd oss, tre tjejer, som den gentlemannen han är. Cred till EMIL!!

De första 45 minutrarna av filmen var asgrymma. Jag och Moa var extremt rädda. Nej skoja vi var lugna.

Det var Emil och Anna som var rädda!!

Eller?

Fast jo.

Eller?

Näe

Jo.





Jag stod för musiken!

Alltså HAHAHAHHAHA såg nyss när jag precis kollat på inlägget jag la upp nu, asså detta inlägget att man ser Emils skrev precis över skivan HAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!


Jag tyckte det var kul iallafall. :f

HAHAHHAHAHAHAH



Emil tog bilder HELA tiden. Sååå tröttsam...







Höll hastighetsbegränsningarna (SVÅRSTAVAT ORD!!) hela tiden gjorde vi (Emil) också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0