Helgen sammanfattat

Igår hängde jag med Baif till Tjust, Gamleby, Västervik. JA, vart fan var vi?!

20 mil på en buss sliter på en assooo. Var lagom seg när jag kom hem!

Men de vann så det var värt den långa resan.

Var ute och sprang vid halv tolv på kvällen som vanligt. I love it!!

Hittade en fotboll med så hade med mig den hela rundan. Haha lustigt.

Sov med min fina kusin fredag till lördag med. Vi hade redigt trevligt!!

Tränade varje dag denna veckan så det ser fullt ut i min träningsdagbok nu.

Det gillar nog Tina! ;)


Var hos Jesper idag med. Fast han var inte där så umgicks med hans föräldrar!

Känns som min stödfamilj typ. Alltid supermysigt där iaf :)

Cassandra kom sen och hon är min bestebesteven i löve hör.

Vi hade såååå roligt!

Jaja nu ska jag glo på desperate housewives som den nörden jag är.

TAGGA SKOLA IMON MED DÅÅ!

Fyfan för att alla har sommarlov utom jag :(




Badade i deras pool med. Fint skare va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0