Fun fact

SKULLE DU HELST

1. pierca tungan eller läppen? - Inget av det. Uäh

2. vara seriös eller oseriös? - Oseriös

3. Dricka grön eller röd mjölk? - Grön


5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Kvittar :D

6. tycker du om någon nu? - Jag tycker om många ;D

7. varmt eller kallt? Både och är braa

8. soligt eller regn? - Både och är braa

9. fanta eller cola? - Vatten

10. är du nyttig av dig? -JA sedan tre dagar tillbaka! ;)

OM MIG

1. vad heter du? - Amy Lee Thomas

2. syskon? - Steffi, Lollo, Jullan, Sofia

3. vart bor du? - B-kvara the greatest town of them all

4. hur många barn vill du ha? - Usch

5. vill du gifta dig? - Näe


6. favoritstånd? - Alla stånd är bra stånd! ;) Ne men haha vafan är detta för fråga?!


7. klippt håret? - Gjorde jag senast i påsk

7. humör just nu? -  Trött, hungrig taggad till träning ikväll

8. sugen på just nu? - Nått onyttigt. FAST DET TÄNKER JAG INTE ÄTA

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA  

1. pussat någon? - Näe :)

2. sjungit? - Ja haha duschen

3. blivit kramad? - Ohjaaa

4. känt dig fånig?- Ja.

5. saknat någon? - Alltiid

6. dansat galet? - Strippade i datorsalen inför Cassandra nyss craZY

 
8. gråtit? - Nej

GREJER
 
1. har du blivit jagad av polisen någon gång? - Ja faktiskt haha galet
 
2. har du en hund? -  Näe

9. pluggat? -  Nej. Sånt gör inte jag

3. sover du helst ensam eller med någon? - ENSAM!! Hatarhatar att ha någon i min säng. Uäh

4. tror du på spöken? - Nej

5. är du mörkrädd? -  ja

6. är du morgonpigg? - Beror på om jag gick o la mig tidigt eller sent haha, oftast inte

7 vad vill du ha just nu? - Solglasögon, keps, snygg kropp och sommarlov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0