En till sak innan jag försvinner för ikväll

Fan vad skönt det är o ta av sig BHn innan man ska sova. Man känner sig sååå fri!

Lovar att de flesta tjejerna håller med mig. Wah, en av alla höjdpunkter under dagen!

Tänkte bara berätta detta. Det är ju väldigt aktuellt nu? Näe jag vet inte jag svamlar.

När jag ändå är inne på ämnet kan jag passa på o säga att sportBHn troligtvist är världens bästa uppfinning.

Näst efter klubban då. - Jordgubbochlaktritsklubba för att vara specifik - men det hör inte till ämnet.

Tänk om man inte haft sportbh. Allting hade ju flugit överallt. Ussch. Det värsta som finns är när man glömmer den till matchen.

Fy, har gjort det två max tre gånger, never again!!

Aja nuu har jag delat med mig av mina tankar, sov gott bloggläsare! ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria number one!

Eller använder man bara lite bandage att hålla upp bubsen med ;)

2011-06-14 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0