En måndag

Som denna var jag i skolan.

DET SUGER att vara i skolan när allt man gör är o fylla ut timmarna man måste vara där.

Vi glor på film och aa gör ingenting. Sitter o lökar när det är vacker väder utomhus :(

Tog bussen in till staon och köpte Cassandras konfirmationspresent, hon blev jätteglad!

Har en present till Susanne med. Hihi älskar att köpa presenter, skitkul! :D

Hade fotbollsträning med men har sån galen skoskav så fick gå av planen.

Bad att få köra lite intervallträning ist med Chrille. Asniice!

När jag kom hem lekte jag med Cassandra och sen klockan 21.00 kom jag på en sak.

Har inte bakat någon jävla kaka till engelskalektionen imon!!

Fast jo. Nu har jag fixat det. BästaBroderJakob ställde upp och bakade sin famous BAIF-kladdkaka!

Kommer bli så älskad imon på lektionen känner jag, den är så jävla gudomlig ni förstår bara inte!

Pusssssssssssss desperate housewives nu!






Kolla vilka galet fina ögon min bästavän har förresten. S J U K T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0