Ebba och vitlökssås

Det blir fan inte bättre än såhär!

Ursäkta för att mina blogguppdateringar är så enformiga, men mitt liv är ganska enformigt.

Tränatränaträna.

Såå, jag har tränat idaaaaag, otippat? :D

Imon blir första dagen på denna veckan då det inte är någon träning.

Drar nog ut o löper då. Har ju fixat spotify premium så nu kan jag lyssna på en peppande spellista på min mobilish wiiho!

Pirrar lite i magen :$

Min kusin Ebba är här nu förövrigt. Hon är flummig och rolig!!

Dock ska hon sova i mitt rum. Jag blir sur då, fast har tagit upp en madrass.

Folk skall inte vara i mitt rum och definitivt inte sova i min säng!!




En bild från dagen då jag insåg att klubbor är världens bästa uppfinning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0