L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

Tjillevippen!

Idag har jag varit sjuuukt trött.

Kan bero på att jag sov över med Cassandra igår.

Ja vi bestämde oss för att cykla hem till Cassandra och hämta nudlar igår klockan 12 på natten sisådär.

Och på vägen dit stannade jag för att ta ett nakendopp.

Och senare på vägen stannade vi för att knacka på hos Jesper och försöka skrämma honom.

Sen var vi inne på chatroulette för att få se lite spännande saker.

Och jaaa det är sånt här man gör när man är nykter!

Haha störd natt.

Idag var jag och Cassandra i stan, köpte en jacka. Typ min fjärde denna månaden? Onödigt men jag gillade den.

Köpte lite annat som ni kan få se någon annan gång mahaha!




Go iPhone kvalitet på bilden! Lev med det mina kära vänner
.

Det va den jackan jag köpte btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0