Hejsan hoppsan lillebror

Igår var jag med Jespör. At my place, my crib tjolahopp.

Badade vid midnatt och kollade på en cpläskig film med min syster. Som är 9. Och jag var räddare än henne. Haha :(

Idag har jag mamma och Jesper vandrat två och en halv mil typ. Vi gick till mormor och morfar och åt!

Fast morfar var inte hemma. Men säger man mormor så säger man automatiskt morfar efteråt. Det bara är så!!

Sjukt trevligt hade vi iallafall!

Nu har jag duschat och tagit igen lite desperate housewives.

Skall cykla över till Jesper igen nu. Hans föräldrar är bortsprungna så vi ska passa Ture! :D

Kram ha en trevlig lördagskväll och jag är inte alls avundsjuk på alla ni som ska på Håkan Hellström och The Ark ikväll!




Såhär ser jag ut ikväll med. Fick ett jättefint halsband idag av sötmoster i födelsedagspresent.

Älskar paket!!! Anyways blev jag jätteglad för det :D

Och har på mig pärlöronhängen som jag köpte fem par för tio kr. Alltså FEM PAR ÖRONHÄNGEN FÖR TIO KRONOR!

Åh jag saknar primark i London :(


Btw, så jaaaaaaa mitt rum är galet stökigt ni kanske ser det bara på min säng?!

Och jaaaaaaaaaaaa har massa fotbollsskit överallt på väggarna.

Ser ut som ett pojkrum. Men jag flyttar om 10 månader så skit ner er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0