Creepy grej

Måste bara berätta om en äcklig sak som hände förra veckan.

Jag har ju köpt bruna linser ni vet? Yes det vet ni!

Aaa så efter jag hade gymmat med dem så duschade jag. Och nej man borde inte duscha med linser och nu ska ni få veta varför!

När jag kom ut ur duschen så tittade jag i spegeln och då hade jag tappat ena :(

Så jääävla surt!

Sen när kvällen gick som spenderades med kusin kom den fram... UR ÖGAT PÅ MIG!

Den hade alltså åkt bak och ut och in och rullat runt alltså utan att jag kände nått?

Eller det kändes lite i ögat jag ba "Tror du linsen har åkt bak i ögat?"

Irma ba " Neejneej, då hade dina ögon stött ut den"

Ack så fel vi hade.

Tog iallafall ut den sen slängde jag dem, så jävla äckligt! :(




Inte bra...

Kommentarer
Postat av: Mia

Det har hänt mig en gång också. Linsen åkte upp under ögonlocket när jag duschade och jag trodde jag tappat den. Var efter en match och jag fick både egna spelare och motståndare att leta efter den i duschen :) Sånt händer//Mia

2011-07-27 @ 20:55:34
Postat av: Amy

Ja, kommer aldrig duscha med dem igen iallafall. Fy så obehagligt! Hoppas allt är bra med dig förresten! :D

2011-07-29 @ 19:46:42
Postat av: Mia

Ja allt är bra. Hoppas det är det med dig också

2011-07-29 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0