18.05

Hej! Hur e läget i regnet?

Jag har spelat cup igår och idag, den fortsätter imon och övermon med!

Första matchen. Igår. Vann vi med 4-0. Asbra! Gjorde två assister där. Gick hyfsat.

Andra matchen. Idag. Vann vi med 7-0! Skitroligt var det att spela. Gjorde fyra mål och en assist :

Tredje matchen. IDAG. Vann vi med 2-0. Lite tuffare motstånd men det gick bra. Jag och Nasrin nätade.

Dock har jag blivit skadad. Är sjuuukt deprimerad nu. Lipade o allt :< Det var ett bra tag sen jag fällde tårar kan jag säga!

Har bäddat ner mig i sängen tänkte inte lämna den fast börjar bli lite toanödig........ Damn it!



Slänger upp en bild på mig och Nick bara för den är så söt :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0