Dag 14 – Min favoritlåtar

Mina favoritlåtar. Fick lägga till ar på slutet så det blev plural. Går fan inte att välja en enda låt!!

Mina tre favoritlåtar när jag va liten va:
Aqua - Doctor Jones
Amie - Pure praire league
Video killed the radio star - The Buggles
Den låten jag har skrattat mest till är:
Satisfaction - Benny Benassi
De finaste låtarna är:
Eva Summer - Fields of gold
Sara Barellis - Winter song (Sofia grät när hon hörde den!!)
Tracey Torn - The book of love
Pepp-låtar jag aldrig tröttnar på:
Good Charlotte - I don't wanna be in love
I caught myself - Paramore
Muse - Supermassive black hole
The Tings Tings - Shut up and let me go
Michael Sambello - Maniac

Kommentarer
Postat av: såfajah

gjorde jag? o__O seriöst.. jag måste verkligen kolla upp mitt minne.. ._.

2011-01-15 @ 13:39:08
URL: http://sofiacarlen.blogg.se/
Postat av: hemligbeundrare.se

bibabilula då amy?!?! är inte det din favoritlåt som du skrattar åt :(

2011-01-25 @ 12:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0