Dag 13 - Den här veckan

Denna veckan bestod aaav:

Måndag - Sova bort halva dagen, stack in till gymmet o sen umgås med familjen. Sista dagen på lovet!
Tisdag - Skolan började, fyfan märktes att de va ett tag sen man gått upp halv sju ._.
Fick veta att vi har prao v.14 så ringde Nanne Bergstrand och frågade om jag kunde praoa hos honom KALMAR FF vettni iih! Han svarade dock inte. Fast fem minuter ringde han upp och seriöst, mitt hjärta slog typ 200 slag per sekund. Blev så jäävla nervös haha! Men de gick bra och han sa att jag skulle ringa upp på fredag..
Onsdag - Hände inget speciellt. Va i skolan som vanligt, bakade världens godaste bröd när jag kom hem o lite såå.
Torsdag - Hade kamratstödjar-möte och jag bestämde vem som skulle få månadens ros. Hihi världens bästa lärare kommer få det iaf!
Fredag - Ringde Nanne Bergstrand igen och han sa att jag skulle ringa Dennis som var SUPER trevlig!! Och han sa att jag fick en praoplats där och jag kommer få kolla på Kalmar FFs träningar o hela skiten iih :D :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0