Dag 09 - Min tro

Min tro?
Jag antar dem menar typ gud och sånt :o
Hm..
När jag va liten trodde jag på gud. Bad till honom hela tiden haha. När farfar dog så bad jag att få snacka med farfar. Så jag låg där i min säng och pratade på på engelska. Jag va ganska speciell när jag va liten asså haha ;D
Nu vet jag ifan vad jag tror på. Skulle nog inte kalla mig för ateist. Det här med att när man dör händer INGENTING känns lite läskigt. Som att dom här 80 åren är det enda man får. Och sen blir man som en sten i resten av all evighet. Det kommer inget mer. Det skrämmer mig!
Jag hoppas det händer nått mer. Kanske inte att man kommer till himlen och träffar gud och sitter där på ett moln.
Men nånting borde ju hända iallafall.. NÅNTING! D:
Sånt man märker..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0