Dag 05 – Mina bästa vänner

Jag har ganska många vänner, men mina BÄSTA vänner är dom jag kan lita på till 100 % vilket är följande..

Felicia Karlsson - Vi är ganska lika, fotbollsintresserade och har ganska underbart skratt asså ;) Haha näe men ah! Hon är den mest nyfikna människan som finns, och jag delar allt med henne. Iaf som har med killar o göra hihi! Chipsturk är hon <3

Cassandra Nilsson - Har känt dig sen ljusår tillbaka. Du är den mest flummiga människan jag känner, du är min ALLRA bästa vän och jag kan helt enkelt inte leva utan dig!!

Frida Johansson - Min längsta bästa vän hihi! Älskar våra lååång konversationer om allt som har med livet o göra. Du är väldigt djup och duktig fotograf maha! Sjukt söt din plutt och världens bästa musiksmak!!! KRAAAAM

Moa Andersson-Bergmann - Världens gulligaste. Gör världens godaste bullar och ooh va jag tycker om dina kramar!!

Anna Arbman - Är ute och går hela tiden!! Lilla friskis hihi. Känd för sina muffins och att du spelar sims hela tiden :D

Sofia Carlén - Du är ju inte bara min vän utan även min syster och vi ska kolla på Ellen DeGeneres LIVE någon gång håhåhå <3

Timothy Kristiansson - Världens mest underliga pojke tycker jag! Bästa på att ge hårmassage så att ni vet deeet.

Jakob Johansson - Pro-kladdkakegöraren!!!!!! Bästa Baif Bror är du hihi! Alltid trevligt att åka buss med dig haha :D

Amela Imsirovic - Våra vilda nätter asså ;) Hahah grymmast PVn är du! <3

Sen är det alla mina kusiner också fast ni är ju kusiner så räknas inte! Hihi

Kommentarer
Postat av: felicia karlsson !!!!!

CHIPS (L)

2011-01-06 @ 21:40:13
Postat av: Cassandra

jag fick inget hjärta!

fillan är en katt förtusan

2011-01-08 @ 17:03:58
Postat av: irma

:( det räknas väl visst

2011-01-12 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0