Dag 04 – Mina syskon

Mina syskon..

Jag har en biologisk syster, Stephanie heter hon. Hon är ganska grym om jag får säga det själv. Hon ska bli fotbollsproffs har jag bestämt! Världens pojk-flicka är hon. Precis som jag var när jag var liten hihi :*
Sen har jag my brother from a different mother typ och det är Sofia Carlén underbara människa!!!!
Och en till brother from a different mother är Jakob Johansson, som gör världens bästa kladdkaka förövrigt :D
Sen är det David Nilsson med som är sjukt duktig på gitarr, tiden står stilla i hans rum!!
Det va kort beskrivet för jag orkade inte mer helt enkelt!
Har en tacopaj i ugnen för tillfället så kan inte fokusera så mycket på något annat, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0