Dag 01 – Om mig

Jag heter Amy Lee Thomas. Min pappa kommer från Usa, Ohio. Fast vi har en lägenhet i Florida. Min mamma kommer från Sverige, Ekenäs, YEAH! Jag bor i Bergkvara som är en väldigtväldigt liten by med grymt fotbollslag, BAIF kallas dom, ohjaa! Jag spelar fotboll för Norra Tång. Fotboll är det bästa som finns enligt mig. Jag ska börja träna med Ifk Kalmars U-trupp och se om jag trivs osåå btw. Min familj består av mamma, pappa och min lillasyster Steffi som är världens pojkflicka! Jag har underbara vänner. Ingen pojkvän för har insett jag är för ung för det haha. Näe men känns lite onödigt just nu. På min fritid brukar jag lyssna på musik, träna och va med kompisar och mina kusiner som jag står väldigt nära. Jag gymmar en hel del inne i Kalmar eftersom jag fick gymkort på Nordic i julklapp. Älskar att vara där! Jag skulle vilja gå på fotbollsgymnasiet, eller fotbollsakademin på Stagg när jag börjar gymnasiet. Dock finns det bara 19 platser så tvek om jag kommer in. Isf vill jag bli pilot tror jag, eller personlig tränare! Ska flytta till Kalmar då iaf.

Det va presentationen, grymt intressant, javet!




Jag har en camoflauge & rosafärgad kanot som heter Edward också haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0