Where you are is where I want to be

Oerhört bra låt dedär!

Idag har jag blivit halv mörbultad. Snubblade över en jävla bänk på idrotten ramlade över den och slog i halva kroppen. Vänster del av mig känns som 70+ ungefär. Kan fan inte röra mig utan att det gör ont!

Anyyyways. Jag hade matteprov. Gick superdupertoppenawesome. Eller det kändes så iallafall. Kommer säkert gått dåligt bara för det..

Menmen!

Har näästan skrivit klart engelska berättelsen som skall vara inlämnad imorgon, och som jag förövrigt började på idag!

Har haft pissmycket i skolan denna veckan hör och häpna;

SO-redovisning
Hållt i idrottslektionen
2 matteprov
Hemkunskapstest i praktik
Engelskaglosor
Spanskaglosor
Bokredovisning
Engelskaberättelse

INTE OKEJ!!!!!



Log lite när mamma skrev detta till mig nyss. Hon sitter på nedervåningen och jag på övervåningen, dagens teknologi alltså!

Förövrigt så JA, jag pluggar alltid! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0