Thanks for the memories

Hemma från skolan, första dagen efter lovet idag!

Fan va alla lipar om det haha, vem bryr sig egentligen!

Jag är på väldigt bra humör nu eftersom jag hittat hur man kan dölja inlägg från en person på fb, så sköönt det känns! :D Orkar inte läsa alla randoms, tar bara plats med hihi.

Anyways nu är det snart träning och det ser jag fram emot!

Måste göra 75 situps nu med, jag tar facebookgrejen på fullaste allvar!

Fullaste är inget ord tror jag inte o.O Eller? Äh skitsamma!

Idag har jag gett bort två presenter, skickade iväg en till Usa. Bara för att.

Nej men fy vad roligt det är med presenter! Älskar att ge bort det :D

Btw så har jag inte piercat naveln, skulle luras lite hihi. Tycker piercing i naveln är fjortis & 90-talet.

Menmen, det är bara min åsikt! ;)

Jag saknar Ebba förresten!! Trots att jag träffade henne förra veckan när vi traskade omkring på stan och köpte likadana kläder bara föratt haha :D

Min kära kusin Irma och jag pratade massa igår, blandannat om teorin från Sex and the city som lyder; Om man har haft ett förhållande i 6 månader tar det 3 månader att komma över sitt ex, om man har haft ett förhållande i ett år tar det 6 månader att komma över personen o.s.v ni fattar!

Tveksamt om det stämmer dock. Om jag är tillsammans med en kille i 10 år borde det inte ta 5 år att komma över honom. Såååååå tror det är ganska individuellt detdär!

Om ni ville veta haha :D

Jaja det här inlägget blev lite väl långt men jag känner mig extremt social idag vilket Jakob och Jesper är vittnen till då jag babblade hela vägen hem från skolan.

Hejdååå mina kära (12) läsare!!

Skoja bara, det är fler som läser än så faktiskt!




Nyhetstorka?




Kommentarer
Postat av: Rikardmagnhild

A exceptional happy site!

2011-11-22 @ 05:46:50
URL: http://rikardmagnhild.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0