Solsidan

Det har varit ett riktigt bra sportlov!

Mått bra hela tiden, jag känner mig så himla glad varje dag :D

Kom hem från Linköping idag, har haft en supertrevligt helg!

Idag har jag tränat och när jag kom hem så hade mamma städat mitt rum.

Sååå bra hon är!

Anyways, har shoppat massvis med grejer men orkar inte ta kort och berätta allt för jag tycker sånt är ganska ointressant ändå :(


Btw, jag la ju upp den där
om 10 gillar så ska jag göra 20 situps varje dag fram till sommarlovet!
om 30 gillar så ska jag göra 50 situps varje dag fram till sommarlovet!
om 50 gillar så ska jag göra 75 situps varje dag fram till sommarlovet!
kopiera detta om du inte är feg och kommer göra det
På fb, massa gillade!! 

Men gjorde faktiskt 75 situps både igår och idag!

Ska fan göra det varje dag också, har redan tagit före-bilder hahaha ;D




Ett tips om jeansväst om ni inte vill lägga ner 500 spänn på en helt ny, klipp bort ärmarna från en jeansjacka, det gjorde jaag! Blev riktigt nöjd också :D

Jag drog ut bilden btw så den blev större, så ni fattar o.O

Nu blir det solsidan och Time-Out hihihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0