Kom änglar

Idag har jag spelat skolmatch med min klass. Vi vann med 2-1!

Jag och Haris var målskyttar som vanligt ;) Asbra lag vi har assoooo kan man inte tro!

Efter det tog jag en dusch, pluggade lite och stack hem till Jesper. Nicee

Nu blir det sova och imon ska jag ta en liten runda till stan endast för att köpa ett öronhänge, DET NI!

Det kan man unna sig när man har busskort och åker in gratis hihi.




Något sånt liknande blir det. Läste om ear-cuff i en Frida tidning för nån vecka sen och efter att ha sett Sanna i det på hennes blogg (klicka på Sanna så kommer ni till hennes blogg) såå är jag helt såld på det. Skitsnyggt tycker jag!

Även den här T-shirten som självaste Frida köpt var galet snygg hihi hoppas inte det gjorde nått att jag lånade bilden!



FRIDAS BLOGG FINNER NI HÄÄÄÄÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0