You used to want me but now you just need me

Hejsan!

Jag börjar få lite absinens att jag inte kan träna... Har inte tränat sen i söndags damn it :(

Aja! Jag är på bra humör. Cuz I'm always glad.

Fast idag är jag lite extra glad. Vet ni varför?

Jo för Amyyn har kammat hem MVG i idrott. OHJA!

Kändes riktigt bra efter att jag hade sänkt mig i matten (VG-G)

Får hålla tummarna att jag kommer in på den linjen jag vill också!!

Hur ser min helg ut ? Jag vet att ni undrar allihop så jag kan berätta!

  • Fredag - Åka ner till mormor och mysa med henne och morfar! ¨
  • Lördag - Åka in till stan handla julklappar, antar att det kommer vara smockfullt med folk? Blä. Sen julklappsutdelning med fiina vänner på kvällen. MYS.
  • Söndag - Fotbollsträning!

Nice som fän.

Kolla den här bilden btw, ett år sen exakt. KOLLA VAD SNÖ DET VAR!

Och nuråå? Känns som typ septemberväder nästan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0