Tisdag damn it

Hellu kompisar har ni hört U2 - Sunday bloody sunday?

När de sjunger refrängen där låter det som att de sjunger " Som näjgrar i sandeeen"

Sjukt roligt!! :D Kom att tänka på det när Johnniboj spelade den idag!

I söndags tränade jag fotboll myez. Sån träningsvärk har jag inte haft på länge!

HELT SJUKT.

Yez.

Igår vart det skola sen va jag med Johnniboj. Har fan träningsvärk i magen för att jag garvat så mycket de senaste dagarna. Helt sick. Var med honom idag med. Jättefestligt!

Har gjort fysikprovet idag med och matteprovet igår SÅ JÄVLA SKÖNT ATT FÅ DET GJORT!

Har bara spanskaprovet kvar med men det skall nog icke vara några problem.


Pallar inte plugga ändå haha. Nu får det vara nog! Dörren är där



Den här boken önskar jag mig i julklapp btw. Någon som vill ge mig den?

Tack på förhand mina fans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0