Saturday

Helluuu raringar!

Hoppas ni är fulla & glada :D

Jag har min vilar-fredag ikväll (lördag) istället. Har vart inne i kalmar varje jävla dag denna veckan. Helt absurt är det!

Lääängtar som fan tills jag flyttar dit. 6 månader kvar bara! Puh.

Igår sov jag hos min kära kusin Ebba & hennes boyfriend Erik. Hade riktigt trevligt med hemmagjord (sprit tänker ni) PIZZA! Underbart.

Idag har jag myst runt med dem på stan o tagit en fika. Sen hade jag myskväll med mamma som jag bara träffar typ en gång i veckan så de va la gött.

Nu ska jag ha lite me-time!

Förresten, här får ni min ''att-göra-lista'' för imon


  • Städa rummet
  • Duscha
  • Raka benen när jag duschar
  • Tvätta håret när jag duschar
  • Hårinpackning? Om jag orkar isf innan jag duschar höhö
  • Ta en promenad runt i Bergkvara (är förkyld så kan ej gymma)
  • Plugga spanska
  • Plugga svenska
  • Plugga fysik
  • Läsa min bok (för den är så bra)
  • Hälsa på Jesperrrr om det går dååå.

Kej om jag skriver det här på bloggen känns det mer säkert att det blir av så jag kan berätta det för er liksom!

Aja nu ska jag kolla på vänner, pusshäj.

En USA-bild på dejaaa. Tjock o glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0