Saturday

Lördaglördaglördag. Jag är fortfarande förkyld haha sötkusinsmsade nyss;

Irma - Ska vi gymma imon elleeer?
Jag - Alltså jag är förkyld ju
Irma - Fortfarande?!
Jag - Japp. Ända sen igår till idag..

Mupp! Sa till henne igår att jag var superförkyld HAHA :D

Aja, ser fram emot en trevlig kväll med mina underbara vänner. Var ett tag sen nu!

Ni får ha en mysig lördag ni med. Här har ni en awesomelåt: Tomas Ledin - Bjurö Klubb dock passar den kanske inte så bra till fest, men när man chillar liksååm :D
Här har ni kvällens Amy. Alla skulle köpa en present för 50 kr som passar både killar & tjejer. Jag återkommer med vad som ligger i mitt GIGANTISKA paket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0