Onsdag är det va?

Idag har jag varit hemma från skolan. Känner mig inte bra. (Det där är inte en rättstavad mening på svenska men översätt det till engelska, ja då blir det I'm not feeling good så aa fuck you!) Nä jag mår faktiskt skitdåligt sympati tack!

Näe det är okej. Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har inte klätt på mig. Jag har ätit pepparkakor och jag har maratonkollat på Vampire Diaries.

Så aa, föreställ er en naken, pepparkaksätande Amy som är livrädd för serien är pissläskig.

Ja fick ni fram en bild eller? Good for you. Det är iaf så jag har varit mellan nio på morronen till nu sex på kvällen.

Var tvungen att ta en paus. Så jag bytte profilbild på fb. Nu ska jag fortsätta kolla på VAMPIRE DIARIES. För det är såå bra.





Om ni ser han killen till höger? Ja han är riktigt snygg. Om ni ser hon till höger, så aa hon är ögongodis. Men han i mitten där som står bredvid tjejen, han är för stort huvud. Sen är det fyrkantigt också. Jag blir lite bitter när jag inte gått ut på hela dagen btw...




Ny profilbild. Det allra mest spännande som hänt mig under dagen, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0