My future is going to be good



Saker jag vill göra innan jag dör. Eller skaffar barn. Om jag nu skaffar barn inte fan vet jag!

  • Bo i New York
  • Åka till Australien
  • Vara volontär i något U-land
  • Bo i Stockholm
  • Bo i lägenheten i Florida
  • Söka till detdär universitetet där man kan utbilda sig till stridspilot
  • Bila genom Europa
  • Gå på bio ensam
  • Klippa håret kort
  • Göra karriär
  • Äta en pepparkaka och sen vara nöjd
  • Ha sex på ett flygplan
  • Åka igenom USA på motorcykel
  • Åka till Island
  • Supa mig riktigt full på en bar i Irland
  • Förstå mig på politik
  • Lära mig ett tredje språk flytande
  • Ta en sushikurs
  • Gå en bartenderutbildning
  • Spendera en sommar på Gotland
  • Hoppa fallskärm
  • Bungyjump från någon känd bro. (Inte Ölandsbron)
  • Ligga med en kändis

Jodå visst har man ambitioner!
Tänker i varje fall inte tänka tillbaka när jag bli gammal på saker jag önskar att jag hade gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0