Min sjukdag 2

Jag är sjuk idag igen. Här har ni lite bilder på min effektiva dag än såå länge :



Jag har borstat tänderna.



Jag har suttit upp och kollat på vampire diaries.



Jag har legat ner och kollat på Vampire Diaries. (Lägg märke till att jag har kläder på mig idag. Ett steg framåt!)



Jag har tagit en random bild på mig när jag står i trappan.




Jag har tagit en bild på mina ben.



Jag har lyssnat på den här killens version av Totos orginallåt Africa. Den är riktigt bra så döm nu inte killen efter utseendet! Han sjunger faktiskt bra trots att han har fula piercingar.

HÄR har ni hans låt

Ja okej där har ni min produktiva dag. Erkänn att det är mer än vad ni har hunnit med? Trodde nästan det.


Tänk att jag har hunnit ta dessa bilder också trots alla saker jag har gjort! Sjukt. *Klapp på axeln*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0