100 tråkiga fakta



1. Vilken svordom använder du mest? Jävla och fan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är glad o trevlig!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Har ingen som helst självdiciplin, gör hela tiden det jag känner för trots att det inte alltid är rätt sak att göra
4. Detta är jag rädd för: Nae det vill jag inte säga det är pinsamt...
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, mat, mat
7. Detta tycker jag om att göra: Träna, sova, äta, umgås med vänner, lyssna på musik, resa, kolla på bra tvserier
8. Har du körkort? Nej, övningskör snart dock!
9. Bästa känslan: Alla former av endorfinkickar, träning såsom kärlek eller bara att skratta ihjäl sig med cassandra
10. Värsta känslan: När man gjort fel och inte vet hur man ska återställa det
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Humor för i helvete! Omtänksam, artig, trevlig mot alla inte bara mig, sneeell och jag vet inte mogen?
12. Är jag kär just nu? Ja lite typ haha usch
13. Jag vill gifta mig... Med en rik man hahah
14. Har du en bästis? Cassandra
15. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Har ingen direkt
16. Vilken musikkonsert var du på senast? Sånt går jag aldrig på haha
17. Sjärntecken: Krääääfta
18. Favoritkläder: Mina nya jeans o nån snygg tröja woho
19. Favoritdjur: Tycker inte om djur..
20. Favoritfärg: Alla är fina :)
21. Favoritpizza? Gyros baby
22. Har du några ord du använder ofta? Festligt använder jag ofta haha
23. Smeknamn: Har inget!! =(
24. Vilka hårfärger har du haft? Brunett, svart, ljusbrunett, blond
25. En film jag älskar: No strings attached var bra! Breaking dawn med
26. Tv-program jag gillar: Scrubs, vänner, vampire diaries, Two and a half men, sex and the city, one tree Hill, bonde söker fru haha, Dexter
27. Tidsfördriv? Min iPad
28. Detta äter jag gärna: gott kött goda potäter o aioli samt tacos mmmm
29. Dricker helst: Öl! Ne skoja bara öl är äckligt, vitamindrycker är bäst!
30. Favoritgodis: choklad förfan
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Italien, Dubai, nått land i Afrika överallt vill jag!!
32. Har du gjort något olagligt? Cyklat utan hjälm, skjutsat, laddat hem en film, you name it!
33. Har du bevittnat något brott? Nej
34. Jag tror på: hinduismen. HAHA ne skoja bara
35. Favoritårstider: Våren för då är det alldeles lagom att spela fotboll utomhus! Eller typ sensommaren
36. Person jag beundrar: Drivna människor
37. Brukar du åka skidor? Nae men vill fan göra det snart! Var riktigt länge sen
38. Vad vill du lära dig härnäst? Spanska flytande, italienska flytande, spela gitarr
39. Detta gör jag när jag är ensam: ;)
40. Här köper jag mina kläder: Monki, carlings, bikbok, h&m, aima
41. Här har jag bott: bergkvara, Kalmar, florida
42. Favoritblommor: Ingen aning. Rosor? Liljor? Haha
43. Favoritpålägg? Kusins hemmagjorda marmelad är out of this world
44. Bästa present jag fått: Min IPad
45. Senast köpta skiva: Någon med coldplay
46. Samlar på.. Kylskåpsmagneter från olika länder jag varit i
47. Ringa eller smsa? Sms men ringa om det är bråttom
48. Har du åkt ambulans? Nej!
49. Har du brutit något? På någon annan ja men inte på mig själv
50. Läser du dagstidningar? Sporten i barometern under fotbollssäsongen
51. Har du varit med i tidningen? All the time baby!
52. Konstigaste du ätit? Bläckfisk kanske? Ingen aning har jag ens ätit bläckfisk? HAHA
53. Vad har du haft för husdjur? Kaniner. Dom dog
54. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja det tycker jag!
55. Vad ska du göra i helgen? Träna, fira nyår testa på Sh'bam!
56. Hur många kuddar har du? Tre
57. Hur många barn vill du ha? Ingen aning
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Deathmetal o sånt skit
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag blundar och pekar på nått.. Nae men jag är nog folkpartist eller moderat same shit different name, eller?
60. Är du bra på matlagning? Alltså ne haha pappa lagar maten här hemma han har ju varit kock
61. Klarar du att tanka själv? Mobilen ja
62. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Jaa HAHA
63. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Vilka jobb?
64. Har du kräkts offentligt? Haha i Tennessee har jag det
65. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Mångmiljardär sen köper jag kärleken! (skojar)
66. Kan man vara vän med sitt ex? vill man så går det väl, beror på om det finns känslor kvar
67. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Morfar kanske minns inte..
68. Vad har du i din väska? Träningskläder haha ska snart till gymmet
69. Vilken var den senaste filmen du såg? Psykopatpittfilmen igår
70. Vad åt du till middag senast? Hamburgare haha
71. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Berg och dalbanor is the shit!
72. Hur många syskon har du? Håller ej räkningen
73. När flög du senast? November
74. Läser du för skojs skull? Ibland!
75. Pratar du några andra språk? Yo hablo ingles y un poco espanol
76. Har du gråtit offentligt? Jovars..
77. Har du en stationär dator eller en laptop? iPad! Hade sönder min laptop...
78. Försöker du alltid lära dig nya saker? Haha jag är väl inte den mest ambitiösa...
79. Har du några tatueringar? Nej min kropp är ett tempel. Typ
80. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Men hur ofta äter man på resturang första dejten i min ålder? Då försvinner ju studiebidraget direkt! Är det inte typ policy på att man kollar på film o vips sitter man där och hånglar. Eller vad vet jag... HAHA
81. Kan du kasta macka? Ohja!
82. Vad har du med dig in på bion? Ingenting igår =(
83. När sov du senast på golvet? Haha aldrig? Sängen är min bitchess
84. Vilken är din favoritdrink? Nae men sånt där håller väl inte jag på med!
85. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Sjutton typ..
86. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det är sällan
87. Vilken är din favoritfrukt? Mango, klementin
88. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Haha jag tycker det är avtändande när killen stavar dåligt...
89. Tror du på liv på andra planeter? Om jag inte ser det finns det inte!!!
90. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma sa att det fulaste namnet hon visste var Amy, oså fick de bli
91. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det blir bättre och att jag ska fokusera på allt bra i mitt liv istället. Jag har blivit en riktig jävel på motgångar!
92. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Måste göra det nån gång..
93. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Verkligen inte hatar att prata i telefon
94. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jessica Simpsons och Anja Persson eller vad hon skidåkerskan heter haha
95. Vad är du allergisk mot? Ingenting, jag är en tålig brud
96. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha isåfall hade jag ju mått dåligt konstant
97. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jonatan!
98. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Sätter på musik
99. Havet eller skogen? Havet!
100. Vad vill du plugga? Internationell ekonomi baby! Jag ska bli rik och kunna spanska och italienska flytande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0