Svullen arm, svullet smalben

Livet leeeeeeeeeeekeeeeeeeeer :D Vinst 3-1 är så satans glad så sjukt roligt det var o spela med!

Är nööjd som fan, även med min insats, med tanke på att jag hade två timmars sömn i bagaget.

Menmen, en cola och en poweraid och lite subway på det så är man på banan igen! Haha fyfan.

Nu är mina dagar på Kalmar Stadsfest slut iallafall, underliga dagar det har varit asså haha kulkul.

Nu blire chilla ska lägga mig tidigt ikväll, fan vart uppe hur länge som helst nu ju så borde tuppa av vilken minut som helst. Hoppas det iallafall. Need to vända dygnsrytmen you know

Natti mina vännöööööör lugn lördag ♥




Nöjd fräsch svettig brud. Duschen väntar på mig, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0