Okeeej

Precis läst ut Twilight-sagan för typ tionde gången. Jag har insett att egentligen är den inte så bra.

Jag blir lack på Bella heeela tiden. Hon är helt jävla besatt av Edward. Det är inte hälsosamt!

Jag menar, när han lämnar henne, sure man får lipa och sånt då. Men efter fem månader borde hon väl ändå anstränga sig lite för att komma över honom?

Neejneej, självklart inte, hon börjar hallucinera om honom istället.

Sen går hon och blir besatt av Jakob. Nää vet ni vad, inte okej!

Drygare tjej får man leta efter. Tycker inte om Edward heller. Han är så toffel!

''Okej min flickvän kysser en annan kille men det gör ingenting jag vill bara att hon ska vara lycklig.''

Tänker man så, tänker man fan inte friskt!

Ville bara skriva av mig detta, eheh lite nördvarning på mig att jag tar mig tid till detta? Eller? Näe, verkligen inte.8-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0