Min sommar 2011







Mysiga sommarkvällar med bästavän och Edward..



Tog löpet ganska ofta om nätterna





Hade en otroligt fin midsommar med släkten
!



Blev upphämtad på moped vid ett på morgonen för att åka till Södra kärr o hälsa på Zebbe o Sälen





Var hos Jesper en väldans massa och badade i hans pool








Hade årets enda nyktra kalas för mig innan jag åkte till London hihi, trevligt ändå









Halva släkten följde med mig till Göteborg två dagar innan jag skulle till London. En riktigt sjukt lyckad resa med la familia.











Var i London där jag tränade med Chelsea och fick träffa massa asgrymma människor. Lyckad resa.






Kom hem från London, träffade fina vänner samma dag.

Fast spenderade en natt först hos Johnny när jag kom hem, fyfan vad roligt det var!




Passade på o vinna Kalmar Nyckel nu när jag ändå va hemma



Va med och kollade på samtliga Baif-matcher. Alltid kul, älskar att alla vännerna är där också. Supermysigt



Martin åkte hit från Värnamo o bodde hos mig två dagar inpå stadsfesten.

Han kom, han fick, han gick. Hahah! Sne första dag, Rix FM var underlig.






Dan därpå åkte jag in för o kolla på Veronica Maggio, träffade på massa vänner superkul.

Även den kvällen var ganska udda. Menmen, kul var de iallafall!

Jaaaaaaaa, här har ni min sommar kort sammanfattat, den censurerade versionen anyways haha ;)

Nu kan hösten komma, gör mig ingenting. Vill att serien drar igång igen. Vill få rutin med träning och skola.

Sen kommer jag ju ändå bara gå två månader innan jag åker iväg och får sola och bada igen, så aa vill att tiden ska gå tills dess !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0