Hellogoodbye

Gårdagen spenderades hos Jesper, sen vid tolvslaget tog jag löpte hem igen. Gick fortfortfort!!

Skitkul :D

Sen vid klockan två på morgonen cyklade jag till Söderåkra för att träffa Timothy om hade cp-ont i foten.

Så han gick där och haltade runt haha gubben :(

Aaa och förresten, vet ni att vägen till Söderåkra inte är belyst?!?!??

FYFAAAAAAAAN. Lite leskigt :(

Och en till sak. Min Sony Ericsson w995 är också söndrig nu. Vattenskadad efter regnet igår.

JAG BEHÖVER EN NY MOBIL!

Och en tredje till sak hihi jag ska lira med B-laget idag :D :D :D

Jag tycker det är kul iallafall. Hoppa brudarna som är iväg på cup idag tar hem hela skiten, håller mina tummar!




Jag är rätt glad iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0