Frågor och svar om en intressant jävel

1. är du kär? - Nej, inte min stil! ;)

2. har du snusat? - Näe, osexigt.

3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Gör alltid det på uteliggare.. Eller?


4. har du legat i sängen bredvid en kille? - Nesh aldrig

5. är du oskuld? - Näe

6. har du blivit dumpad? - Guess so

7. har du blivit slagen allvarligt? - Neheddu!

8. tar du droger? - Inte min stil! ;)

9. har du pussat en tjej? - Jada


10. hatar du någon? - Näe, aldrig gjort heller. Hata är ett starkt ord.

11. älskar du någon? – Absolut

12. har några av dina vänner svikit dig? - Nej. Jag har fina vänner :)

13. har du djur? - Nej, inte min stil! ;)

14. har du legat bredvid en tjej i sängen? - Ja haha

15. hatar du dig själv? - Nä bara ibland i en sekund eller två

16. gillar du orange? - Nä fy, gullabo </3

17. Har du haft sex den senaste veckan? - Haha

18. har du nån sjukdom? - Inte vad jag vet

19. har du skämt ut dig för den du gillar? - Hrmm, jag gillar ganska många,  så jag antar jag skämt ut mig för nån av dom :D

20. har du en gris? – Steffi?

21. har du en plattång? - Livsnödvändighet!

22. har du en bror? - Steffi?

23. har du sjukt bra humor? – Jag tycker den är asgrym =)

24. är du brunett? – Nej men snart !
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nej I like to get in and get out om ni fattar vad jag menar

27. har du en hund? - Nej kan inte hantera djur särskilt bra haha

28. har du skilda föräldrar? - Nope dom älskar varandra så som jag älskar sex and the city ♥

29. har du gått på simskola? - Jajamen, inte min grej

30. Har du sagt bög till en kille? - Ja

31. har du sagt fitta till en tjej? - Haha ja

32. har du fuskat? – Japp

33. har du en teve på ditt rum? - Jadå den används flitigt - inte

34. har du lunar?-  HAHA finns det fortfarande?


35. har du msn? - Aldrig inne

36. har du en syster? - Steffi?

37. har du bruna ögon? – Ibland, linser! <3

38. gillar du att fotografera? – Ibland, om det finns nått kul o ta kort på

39. har du sett dig själv brinna? - Nä

40. hjälper du dina vänner? - Ja alltsåååå med blommor och bin lär jag dem allt jag kan ! HAHAH

41. gillar du tacos? - Underbart, aight cassandra?

42. tycker du att du är söt? – Ibland kan jag va det.

43. har du dansat? – Breakdance, polka, streetdance, disco you nam it! Jag är seriöst faktiskt :D



44. har du spelat fotboll? – MEN GIVET!

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Hihi möjligt nu alltså.

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Undviker speglar .
47. har du ätit sniglar?- Uscha!

48. äger du en locktång? - Jao

49. gillar du att tugga tuggummi? - I nån minut eller så.

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – Några gånger per dag typ

51. gillar du kläder?- Neeej skulle vilja gå naken varje dag ♥

52. hatar du falska vänner? – Nejnej!

53. gillar du att räkna matte? - Med Stoffelicious är det kul

54. älskar du någon ? - Jao

55. Har du gråtit inför en vän? - Japp

56. kan du sjunga? - In the shower


57. Har du sett nån dö? – Nej

58. säger du vad du vill? – Ja? Jag säger ju inte det jag inte vill?

59. Är du stor? – Jag är en kurvig chey menmen

60. vad är ditt hela namn? - Amy Lee Thomas

62. är du kortare än 1.60? - NEJ!

63. älskar du sommaren? - Nja, sommaruppehåll från fotbollen ju, och det är svettigt och varmt :( Hellre hösten

64. älskar du vintern? – Lett

65. har du mer än 6 par skor? - Sju par converse och 23 andra typ haha

66. brukar du sjunga när du är i duschen? - När jag är på humör för det ;D

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? – Ja haha

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? – Jao

69. gillar du att städa? - Nej. Städar en gång i månaden typ

70. gillar du att sova länge? – Bästa!!

71. har du vart med om en olycka? - Ja jag sket nog på mig någon gång när jag var liten..

72. är du förvirrad? – Ibland

73. har du mer än 6 par byxor? - Jadajada

74. har du förlorat en vän? - NäÄ?

75. gillar du att shoppa? - Ibland :)


76. har du varit i paris? - Jajamen!

77. gillar du ormar? - Nej?

78. klarar du dig själv? - Ja gillar o va ensam

79. har du lagat mat? - Ja :D

80. är du klantig? - Nä Fillan mest

81. har du foppatoffler? - Jaaaa är man svensk så är man

82. har du mer än 20 låtar på din data? - typ inte

83. sminkar du dej innan skolan? - Jaa lite iallafall


84. har du träffat en kändis? - Bara typ Sverige B-kändisar

85. har du mer än 7 par nagelack? - Ja

86. har du busringt? – Om jag har, ATT jag har!

87. har du skällt på din bror? - Steffi?

88. har du en vän som skiter i dig? - Jaja min bästa vän!

89. har du velat göra saker men vågar inte? – Ja haha

90. sover du med nått gosedjur? – Nä clifford tar för mycket plats nu på de senare dagarna

91. har du åkt nånstans utan att du får? – Jao but I've come clean

92. vill du bara bort ibland? - Klart :)

93. har du tältat? - Hahah ja fast glömde tältet!

94. har du bränt dig? – Ja!


95. har du lekt med levande ljus ? - Klart!

96. har du lekt anden i glaset? – Hahahah festligt spel ju

97. skäms du ibland? - Jajamen!

98. bor du i skåne? - Tack gode gud , nej.

99. gillar du hip hop/rap musik? - Njae sådär va?

100. är du på sista frågan nu? - Tydligen inte

101. är du singel? - Jag är singel och sökande ;) HAHAH näe

102. har du flygt flygplan nån gång? – Många gånger

103. har du kul just nu? – Ne skall sova strax

104. är du blyg? - Nope social och utåtriktad chey  var det här ja.


Kommentarer
Postat av: josssee :)

Haha, snygga bilder .... ;)

2011-08-29 @ 16:02:15
URL: http://woshiwoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0