Du får passa dig som satan

Vann med 15-0 igår. Liiite för enkelt. Ja, ganska mycket för enkelt. Inte sådär jätteroligt att spela när vi gör mål i varenda anfall, tillslut blir det jobbigt att springa upp till mittlinjen och börja om igen och igen hahah, nä fy vad divigt.

Meeenmeen Hanna gjorde två mål, Vickan tre, jag fyra, Elin ett, Jane tre sen minns jag inte mer, Nasrin på en straff också!!

Det är dom målen jag memorerade iallafall!

Dock spelade jag min sämsta match nååånsin, vet inte vad det berodde på. Eller jo det vet jag, men det fåår inte ni veta! Mrehe.

Anyways. Idag ska jag till stan och köpa ny mobil, sen plocka upp Martin, sen träna, sen till syster!




Slänger upp en bild på en livs levande Amy. Helt galet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0