Det snurrar i min skalle

Många tankar i mitt huvud, puh. Tror inte det rymmer fler nu, tänkte bara uppdatera här lite nuuu för att kompensera för dagarna som gått!

I söndags spelade jag match med Ifk Kalmars B-lag mot Kalmar Södras A-lag. Vi förlorade med 2-1. Dock nätade jag så vart lite smånöjd ändå, andra målet i division tre. :)

I måndags vart det skola - leka med Cassandra - träning. Igår struntade jag i fotbollsträningen och gymmade ist. Ikväll har jag tränat fotboll och imon blir det antingen gymmet eller fotbollsträning, får se. Jag har visst ett liv!

Ne men nu skall jag plugga med. Fyyy vad jag längtar tills jag flyttar till Kalmar nästa år! Yääy.

Redan kirrat bostad eller aa har några o välja mellan, oh så fint det ska va.

Meen nu ska jag inte tråka ut er mer med detta onödigt långa inlägget! Ha en fin kväll mina vänner :d






Såhär såg jag och min vän Cassandra ut idag förövrigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0