Vi kör en sån där

10 sanningar sak, bara för att ;D

Sååå aa tio sanningar om mig!

1. Jag äter typ 3 bananer om dagen, är besatt, eller beroende kanske man säger.. :(

2. Jag kollar alltid bakom duschdraperiet när jag går in i badrummet, är alltid lika rädd att det ska stå någon där!

3. Jag har alltid med mig en vattenflaska vart jag än ska typ.

4. Jag har aldrig varit intresserad av en kille som va lika gammal som mig.

5. Jag har blockerat tre personer på facebook.

6. Jag tycker inte om facebook!! D:

7. Jag älskar att stänga av min mobil för ett tag.

8. Jag är inte insatt i ett enda fotbollslag utom Baif.

9. Jag HATARHATARHATAR att va back!! Får en klump i magen och det känns som jag ska lipa. Veeet super töntigt men det är nog de värsta jag vet :( Och krig då...

10. Jag har läst Twilightsagan ca 10 gånger.




En till sanning kan va att jag egentligen hade gula strumpor på mig, men tyckte det var  fult så jag redigerade dem så att de blev vita hihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0