Move along

Hemma från staaan nu!

Igår hade jag riktigt trevligt med bästa Vickan! :*

Idag har jag shoppat med Flisan och mami o steffi och alla!

Trevligt. Köpt tre olika shorts och en turbanliknande sak jag ska ha på huvudet när jag har färgat håret! ;)

Inte fint med utväxt inte..

Aja strax kommer möjligtvis Cassandra hit, sen ikväll blir det sova hos Anna!

Kubb med Moa och henne står på listan maha. Mys!!

Imon ska jag glo på sötsystersfotbollscup, ser fram emot det faktiskt!

Men det jag längtar allra mest till är seriepremiären på måndag, WUEWUE!




Jag och SYSTER men hon ser ut som en kille, cutie though

Kommentarer
Postat av: issssalluuunndell

naaw <33 vah ni e söta tsm =) ...(när ni e sams :*)

2011-04-24 @ 20:31:00
URL: http://issalundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0