Från och med du

IDAG har jag som sagt tränat med Mjällbykillen.

Efteråt spelade jag kubb med Frida och Jakob, JAG VANN!

I'm the kubbchampion. Nej men faktiskt förlorade jag en gång, det ni :D

Sen gick jag och Frida till Blom för o lägga över bilderna från träningen.

Trevligttrevligt, jag tycker om Frida!! :D

Anyways, nu har jag ätit middag och sitter o lyssnar på akustiska covers på olika svenska låtar. Jag gillar't!

Imon är det andra seriematchen, alltså fyfaaan va roligt, jag har redan fjärilar i magen :D :D

Pussss på er vad jag är på bra humör!




Kvinnan med skillsen. Nej men ärligt kolla spänsten :D Hoppar typ 30 cm egentligen när jag verkligen försöker ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0