Cowgirl

Lite om mig!




- 4 frågor om förhållanden
är du singel? - Jajamen!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej!
hur många har du varit kär i? - Inte många
är du kär just nu? - Bra fråga didär

- 10 frågor om dig själv
namn? - Amy Lee Thomas
när fyller du år? - 13/7
några piercingar? - Öronen bara
vad har du på dig just nu? - En gigantisk t-shirt
vilken årstid är bäst? - Våren sen sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Dega i sängen, glo på sex and the city och äta god frukost
vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag vet skillnaden på rätt och fel
vad är du bra på? - engelska
vem älskar du mest på denna jorden - mamma, pappa, steffi
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - själv faktiskt!

- 9 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - mamma, cassandra
vem är den roligaste av dina vänner? - cassandra och fillan
vem är snyggast av dina vänner? - håhå det vet ifan, har inga snygga vänner ;) nae men vet inte!
vem är den du helst har filmkväll med? - cassandra och fillan
vem av dina vänner är mest "evil"? - Fillan :O

- 12 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mammi
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jättebra relation :*
vem är farligast i din familj? - steffi!!!
vem ser roligast ut i din familj? - jag är redigt stilig på morgonkvisten ;D
vem är coolast? - Jag? :D
har ni något husdjur? - Nej gav upp efter att ha dödat tre kaniner typ, hahah hemska
vem har du mest gemensamt med? - Steffi!
vem står för underhållningen? - Det gör vi allihopa
vem sover du oftast med? - Om jag är rädd så mammi och Steffi :$
roligaste kvällen med familjemedlem? - Mamma och jag garvar ihjäl oss varje dag typ :*
hur länge sen var det du träffa din morsa? - nårra timmar sedan
hur länge sen var det du träffa din farsa? - nyss när han kom in o sa godnatt

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - varit hos kff och hjälpt till med saker från ikea, ätit tårta, shoppat, fikat med kusin, åkt buss, tränat, bloggat, suttit o skrivit på fb
har du varit glad idag? - Alltid glad! :D

har du varit ledsen idag? - Nopsi
har du gjort något bra idag? - allting jag gör är bra !
vad ska du göra nu? - glo på sex and the city tills jag somnar
har du gjort något dåligt idag? - åt tårtan MOT MIN VILJA och glass, även där MOT MIN VILJA
vad har du ätit idag? - Två mackor, flingor, nyttig hamburgare, lite tårta, lite glass, makaroner och köttbullar
har du duschat idag? - japp!
är du trött nu? - som faen
vad händer imon? - massa skojj!
har du varit i skolan idag? - Nope


- Annat
Hur mår du just nu? - perfa
Har du piercat dig? - MEN ÖRONEN
Är du hungrig nu? - NEJ faktiskt inte
Vad är klockan nu just nu? - 22:14
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bara bloggen, korkade inlägg jag påbörjade :(

- Telefon/ Mobil

Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - Ola
Vem sms:a till dig senast? - raringen
Vem sms:a du till senast? - raringen

- Övrigt

Gillar du punk? - nae mesigt
Har du sminkat dig idag? - nej

- Musik
Lyssnar du på musik just nu? - ja!
Vilket är ditt favoritband? - gillar många ;D
Vad gillar du för musik? - finns bra låtar i alla genrer :D

- Kläder

Har du fler än 4 linnen? - jaojao
Har du fler än 3 jeans? - jaojao
Har du fler än 5 tröjor? - jaojao

- Smink & Hår
Använder du mascara? - Ibland
Använder du wax? - Nej fy
Använder du ögonskugga? - Nej
Använder du kajal? - Nej
Använder du hårspray? - Nej
Använder du volymspray? - Nej
Använder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? - Ja
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? - Ibland
Använder du brunkräm? - Ibland
Använder du rouge? - Nej slarvat bort :(

Uppsatt hår eller hängande? - Både och
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nästan
Duschar du varje dag? - Typ
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - hahahahah aaaaaaa så ambitiös är jag

- Kärlek
Är du kär just nu? - Vet inte
Har du kysst någon idag? - Nope! eckligt
Har du ett förhållande? - Nae
Är du romantisk? - HAHA vet inte!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nesh !
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jada
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Kevin
Hur länge höll det? - många månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Kvittar
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej fan heller :D
Vem sov du senast bredvid? - Det ni! ;)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Säger jag inteee
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nae
När fick du din första kyss? - 6an? minns inte riktigt
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 25 och nånting ne jag vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hahahha Malte!!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Näää vet du vad! Smärtsamt och onödigt ;)
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - lika mycket av varje, jag har ju haft såå många förhållanden svårt o hålla reda asså ;D
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - mjukisbyxor äär nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0